Tisdag den 3/8

Hej i dag var jag i malmö på Visma kontoret och köpte ett nytt bokföringsprogram till min nya dator som är hel med ny hårddisk så nu blir det jobba av med ett halvår som ska vara klart om två veckor ( stön ) men det fixar jag ! Sen var jag i HBG och löste in mitt Guld på pantbanken ( en söndrig fotlänk från Turkiet och min gamla förlovningsring ) fick ett tusen kr:- bättre än inget , sen hämtade  jag upp mitt skräp på Åstorps data ett lik som innehöll min bokföring och som har gått i graven . Sen avslutade jag dagen med att köra hem till min underbara drottning i hennes palats i Ask , där bjöd hon på sill o ägg smörgåsar , mums det var jätegott !!! Sen har vi haft en data lektion för Anna så hon har kollat sin facebook och sin mail , hon är jätte duktig puss på dig Anna !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0